Історія

Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №16 Вінницької міської ради» розташований за адресою: м.Вінниця, вулиця Миколи Зерова, 12. Побудований за типовим проєктом (І-ІІ корпус). Перший корпус – 1937 р., другий – 1982 р. Як дошкільний заклад функціонує з 1958 року в підпорядкуванні відомства Південно-західної залізниці.

В 2001 році дошкільний навчальний заклад передано до комунальної власності територіальної громади м.Вінниці (Рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради №143 від 25.01.2001 року), який здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства та статуту ДНЗ.

У 2018 році спеціальною комісією було визнано, що будівля 1937 року небезпечна для перебування дітей та прийнято рішення Вінницької міської ради про реконструкцію будівлі. Так, 24 квітня 2022 року (Рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради) було відкрито новий, сучасний, модернізований перший корпус закладу.

Наразі в садочку 9 груп, з них 2 групи раннього віку і 7 дошкільних.

2 групи – для дітей третього року життя,

3 групи – для дітей четвертого року життя,

2 групи – для дітей п’ятого року життя,

2 групи – для дітей шостого року життя, в яких виховувалося 208 дітей (51 дитина в групах раннього віку та 157 дітей в дошкільних групах).

Всі групи працюють з 12-годинним перебуванням дітей при 5-ти денному робочому тижні з 07.00 до 19.00, мова освітнього процесу – українська.

В закладі працює творчий педагогічний колектив у складі 20 чоловік. Кожен з них відданий своїй професії, ініціативний та відповідальний, частинку свого серця віддає вихованцям. Очолює колектив завідувач Колеснікова Світлана Миколаївна.

Заклад дошкільної освіти працює за освітньою програмою для дітей від 2 до 7 років «Дитина» та Базовим компонентом дошкільної освіти.

Пріоритетним завданнями закладу є розвиток творчих здібностей дошкільників засобами мистецтва, формування у них духовних цінностей та морально-етичних норм. Головним завданням закладу є реалізація державної політики в галузі освіти, забезпечення фізичного і психічного здоров’я дошкільників, розвиток творчих здібностей та інтересів, забезпечення гармонійного розвитку кожного вихованця для нормального функціонування в суспільстві.